PRAKTICKÝ ONLINE KURZ

Aplikovaná psychologie

pro pomáhající profese a terapeutickou praxi

Aneb jak se nezbláznit z touhy pomáhat!

„Poskytovat pomoc dobře a účinně není jen otázka dobré vůle, ale také mnoha jemných dovedností.“

JIŽ BRZY OTEVŘEME PŘIHLÁŠKY

Patříš do veliké komunity „pomáhajících“?

  • Jsi porodní asistentka,
    provázející rodící maminky ve dne v noci
  • Jsi dula,
    hladící rodící ženě čelo a konejšící omdlévajícího tatínka
  • Jsi zdravotní sestra nebo bratr,
    hladící čelo umírajícího nebo uklízející výkaly nemohoucích
  • Jsi lékařka nebo lékař
    pod obrovským tlakem administrativy a nároky pacientů
  • Jsi fyzioterapeutka nebo fyzioterapeut,
    navracející tělu správné vzorce pohybu
  • Jsi masérka nebo masér,
    stojící u masérského lůžka se snahou ulevit tělu od bolesti
  • Jsi terapeutka nebo terapeut,
    mající v rukou i ve slovech klíč k cestě ke zdraví
  • Jsi v mnoha dalších rolích
    a dáváš každodenně kus sebe lidem nebo zvířatům

Tvoje práce není jednoduchá. 

Být k dispozici 24/7. Vždy s úsměvem. Vždy chápající. V pozitivním naladění, s laskavými slova pro všechny. S plnou dávkou energie pro vysoký výkon. 

 Ano, toto se od Tebe očekává.

A Ty už padáš únavou. Máš slzy na krajíčku nebo vztek. Na sebe, na druhé. 

Vzpomeň si, proč jsi tu práci začal/a dělat?

Kde se vytratilo nadšení z touhy pomáhat? Kde je víra, že to budeš právě Ty, kdo dokáže změnit svět?

Řekl Ti někdo před volbou „pomáhající profese“ tuto veledůležitou větu?

Abychom se dokázali postarat o druhé, musíme pečovat sami o sebe.

Mě ne. Naopak mě neustále vštěpovali, že musím:

  • být ve službě druhým, kdykoliv mě budou potřebovat
  • nechtít rozhodně za pomoc peníze, protože je to neetické
  • být skromná a rozdávat plnou náručí
  • být milá a laskavá za všech okolností
  • neprosazovat svoje potřeby, protože pak o moje služby nikdo nebude stát…

A mnoho dalších „moudrých“ vět, které jsem poslouchala tak dlouho, až jsem došla po letech v pomáhající profesi na kraj propasti.

Při pohledu na její dno se mi zatočila hlava a stihla jsem na poslední chvíli couvnout. 

Vydala jsem se hledat pomoc. Terapie, koučinky, kurzy, osobní provázení. Roky práce na sobě mi začaly otevírat cestu k uvědomění, že pomáhat mohu, ale nemusím při tom nutně zničit sama sebe. Uvědomila jsem si, že se nemusím zbláznit z touhy pomáhat.

A skrze vlastní vyčerpání jsem konečně pochopila větu moudrého psychoterapeuta, že...

„Poskytovat pomoc dobře a účinně není jen otázka dobré vůle, ale také mnoha jemných dovedností.“

Jaké je tvé poslání?

My lidé v pomáhajících a terapeutických profesích poskytujeme pomoc, provázení a podporu mnoha přístupy a způsoby. Kromě technik, které ovládáme je i naše přítomnost a účast hojivá, terapeutická. 

Jsem terapeut

Co je to terapie?

„Terapie je odborný proces léčby, který je zaměřen na zlepšení fyzického, psychického nebo emocionálního zdraví jedince. Tento proces může zahrnovat různé metody a techniky, které jsou přizpůsobeny individuálním potřebám pacienta. Terapie může být aplikována prostřednictvím různých přístupů, včetně lékařské péče, psychoterapie, rehabilitace a alternativních metod, a je vedena kvalifikovanými odborníky, jako jsou lékaři, psychologové, psychoterapeuti, fyzioterapeuti, manuální terapeuti, maséři a další specialisté. Cílem terapie je udržet, obnovit nebo zlepšit zdraví a pohodu pacienta, zmírnit nebo odstranit symptomy onemocnění a podpořit schopnost jedince vést plnohodnotný a produktivní život.“

Tolik oficiální definice. Ale pojďme se na tuto otázku podívat očima člověka z praxe. Co vlastně tvoří techniky pomáhajících profesí? Co je skutečnou náplní terapeutického přístupu?

„Terapie je, když se dva živočichové potkají v jedné místnosti.“

Terapii tvoří z 20% techniky a metody a 80% je člověčina. Ano, myslím to vážně, že je to osobnost pomáhajícího terapeuta a jeho nastavení a sociální schopnosti, které tvoří podstatnou část náplně „pomáhající profese“. Je to lidský přístup, přijetí, vyslechnutí, orientace, fyzický zážitek, dotek. 

Setkání člověka s vědomým terapeutem je nová a intenzivní zkušenost, protože pro nervový systém klienta či pacienta je stěžejní právě laskavý a citlivý přístup, který otevírá tajemné komnaty lidského i zvířecího těla.

Jaká je naše sociální role v pozici terapeuta ?

Terapeutická role je klíčová v podpoře celkového zdraví a pohody jedince. Působíme nejen jako odborníci v daném oboru, ale také jako průvodci a podporovatelé, kteří pomáhají klientům lépe porozumět svým problémům a nacházet účinné způsoby jejich řešení. 

Co od nás lidé očekávají kromě provedení terapií?

  • Podporu a poradenství:
    poskytujeme emocionální podporu a poradenství, pomáháme klientům vyrovnat se s obtížnými situacemi, ať už jde o duševní nebo fyzické problémy, vztahové konflikty nebo jiné výzvy.
  • Vzdělávání a osvětu:
    hrajeme důležitou roli v edukaci klientů o jejich stavu, léčebných možnostech a způsobech, jak zlepšit jejich zdraví a životní styl a posilujeme tak jejich schopnost činit informovaná rozhodnutí.
  • Zprostředkování a koordinaci péče:
    fungujeme jako spojovací článek mezi klientem a dalšími zdravotními či sociálními službami, což zahrnuje koordinaci péče a zajištění přístupu k potřebným zdrojům a podporám.
  • Podporu autonomie a sebedůvěry:
    podporujeme klienty v rozvoji jejich autonomie a sebedůvěry, což je zásadní pro jejich schopnost samostatně zvládat problémy a zlepšovat kvalitu svého života.
  • Prevenci a ochranu:
    hrajeme roli v prevenci rizikového chování a ochraně klientů před škodlivými vlivy, což zahrnuje práci na rozvoji zdravých návyků a životního stylu.
  • Etický a empatický přístup:
    dodržujeme etické standardy, což zahrnuje respektování důstojnosti a práv klientů, a poskytování péče s maximální mírou empatie a porozumění.

Celkově lze říci, že terapeuti nejen léčí symptomy a nemoci, ale také hrají zásadní roli v posilování duševního a fyzického zdraví, což přispívá k rozvoji zdravější a stabilnější společnosti.

Jsem v „pomáhající profesi“

Co je „pomáhající profese“

„Tento termín označuje skupinu povolání zaměřených na podporu, péči a pomoc lidem v různých životních situacích. Pomáhající profese zahrnují široké spektrum činností, které se mohou lišit podle konkrétní oblasti. Obecně se vyznačují zaměřením na lidské potřeby a blaho, často zahrnují práci s jednotlivci, rodinami nebo komunitami a mají silný etický a empatický základ.“

Patříme do pomáhajících profesí a toto je naše poslání:

  • Sociální pracovníci:
    pomáháme jednotlivcům, rodinám a komunitám překonávat sociální problémy, poskytujeme poradenství a podporu, zprostředkováváme služby a informace.
  • Psychologové a terapeuti:
    zaměřujeme se na duševní zdraví, poskytují terapii, diagnostiku a poradenství pro jednotlivce či skupiny.
  • Zdravotní sestry a pečovatelé:
    poskytujeme zdravotní péči a podporu pacientům, zajišťujeme ošetřovatelskou péči, podporu při každodenních aktivitách a zlepšování kvality života.
  • Pedagogové a speciální pedagogové:
    pracujeme s dětmi a dospělými, kteří potřebují speciální vzdělávací a podpůrné služby, pomáháme rozvíjet schopnosti a dovednosti.
  • Pastorační pracovníci a duchovní:
    poskytujeme duchovní podporu a poradenství, pomáháme lidem zvládat náročné životní situace.

Jaká je naše sociální role v pozici terapeuta ?

Hrajeme klíčovou roli ve společnosti tím, že zajišťujeme podporu a pomoc pro ty, kteří ji potřebují. Často působíme jako prostředníci mezi jednotlivci a systémy, jako jsou zdravotní, sociální nebo vzdělávací služby.

Naše práce přispívá ke zlepšení kvality života, snižování sociálních nerovností a podpoře duševního i fyzického zdraví. Klíčový aspekt naší práce je silný etický závazek k respektování důstojnosti a práv jednotlivců. 

Jaký máte pocit, když před sebou vidíte výčet toho, co bychom měli zvládnout v naší práci?

Máte radost a jste na svoje poslání náležitě hrdí?

Nebo si sednete s hlavou v dlaních a položíte si otázku, kterou jsem si kladla také?

Jak uspět v praxi?
Jak uspět v osobním životě?
Jak to obojí skloubit?

Vzpomeňte si na svá studia a přípravu do terapeutické praxe a pomáhajících profesí. 

Soustředili jsme se na získání informací o anatomii, fyziologii, způsobech léčby, jednotlivých metodách a postupech. Učili jsme se koncepty terapeutické praxe, ale jen málo času a pozornosti jsme věnovali  otázkám a úvahám, jak to bude v životě skutečně fungovat a jaký dopad bude mít praxe na nás, na naše fyzické i psychické zdraví.

Jen málo učitelů a lektorů nám dalo návod, jak uspět v praxi jako člověk. 

Kdo z nich nám odpověděl na otázky:

  • Jak se nezbláznit z touhy pomáhat?
  • Proč někteří v pomáhajících a terapeutických profesích uspějí a jiní záhy skončí, byť jejich úmysly byly sebelepší?
  • Jak uspět v náročné pomáhající profesi? Co udělá terapeuta jedinečným?
  • Jak se stát vyhledávaným a úspěšným terapeutem?
  • Jak milovat svoje poslání a nevyhořet?
  • Co je ten hlavní motor terapeutické práce?

Vydáváme se na cestu OSOBNOSTNÍHO ROZVOJE a hledání sebe sama,

protože nám začíná být jasné, že potřebujeme ke své práci ovládat nejen řadu technik, ale také nástroje, které změní kvalitu ošetření z čistě fyzické záležitosti na celostní ošetření ve všech úrovních těla i psychiky.     

 Po mnoha zkušenostech, které si odžijeme na vlastní kůži, častokrát až na dřeň zjišťujeme, že podstatou práce s lidmi je kromě odborných znalostí a dovedností také sebereflexe, schopnost se pozorovat a přijmout odpovědnost za své jednání a chování vůči klientovi/pacientovi, ať je jím člověk nebo zvíře.

„Pokud chci ovládat své chování a jednání vůči druhým, musím nejprve ovládat své myšlenky, emoce a své představy. Převládající obsahy mého myšlení určují způsob mého chování a jednání.“

Ale co když nevím, jak na to?

Co když neznám mechanismy, jak řešit sebe a události kolem sebe, zejména ve vztahu ke své profesi? Co když mi nikdo neřekl, jak zvládnout kromě odborných úkonů i náročné interakce s lidmi?

Já jsem tyto informace a dovednosti sbírala roky, častokrát velmi krkolomně a obtížně. A nebála jsem se o svých chybách a přešlapech a také cestě seberozvoje a sebepoznání mluvit na svých terapeutických kurzech, které vedu od roku 2012. 

Diskuzí a otázek typu

„Jak jsi zvládla toho nepříjemného pána?“

„Jak ses zachovala, když se ti hroutil majitel umírajícího psa?“

„Jak mám říct Ne, když po mě klient vyžaduje termín po mé pracovní době?“

„Jak mám vypnout, mě už to nejde, pořád myslím na práci. “

„Jak zvládáš komunikaci s rodiči, když při ošetření dítě pláče?“

„Jak rozděluješ pozornost, když přijdou na ošetření partneři s dítětem nebo se zvířetem a ty se potřebuješ soustředit na práci a oni na tebe furt mluví?“

„Jak se vlastně domluvíš s miminky nebo se zvířaty, když nemluví? “

„Jak rozeznáš, jestli je klient zlý nebo traumatizovaný?“

„Jak si nebrat osobně, když mi pacient nadává a chová se nepříjemně?“

„Jak čerpáš energii, jsi pořád jako králíček Duracell!“

„Jak to děláš, že po 30 letech v praxi máš pořád ráda lidi? Já je začínám nesnášet po 5 letech!“

přibývalo a tak jsem vyslyšela přání absolventů mých kurzů a kolegů z terapeutické praxe a sestavila kurz

Aplikovaná psychologie

pro pomáhající profese a terapeutickou praxi

V kurzu kromě technik předávám i tajemnou alchymii terapeutické práce, díky které jsem se stala vyhledávanou terapeutku a uznávaným odborníkem. 

Obsahem kurzu nejsou pouhé zprostředkované informace autorit bez ověření v praxi. Kurz není o papouškování pokynů, které povedou k zaručenému úspěchu, ale je o sdílení příběhů, zkušeností, je o společných prožitcích, je o radách a hledání cest, jak zvládat sám sebe a díky tomu i terapeutickou a pomáhající profesi. 

Pro koho je vhodný kurz aplikované psychologie?

Terapeutickou práci nelze dělat jinak, než s nadšením a vášní pro život.

Tento kurz obsahuje teoretické informace a praktická cvičení pro pomáhající profese, terapeutickou praxi i skutečný život, což ocení lékaři, zdravotní sestry, porodní asistentky, duly, fyzioterapeuti a maséři lidí i zvířat, kraniosakrální osteopati, bodyterapeuti, psychoterapeuti, koučové, průvodkyně ženskými kruhy, lektoři jógy, pohyboví specialisté, pečovatelé a ošetřovatelé a mnoho dalších, kteří investují do své práce nejen znalosti a dovednosti, ale také svoji osobnost.

Získáte, posílíte a ukotvíte návyky, které rozšiřují potenciál ke zvládnutí náročného poslání pomáhajícího v realitě.

Správné dovednosti a návyky pomáhajících jsou prevencí, jak se nezbláznit z touhy pomáhat.

Co je obsahem kurzu?

1. JÁ JSEM

  • KDO JSEM
    Podstata terapeutické práce a osobnost terapeuta. Kdo jsem? Jaké jsou moje hodnoty?
    „Poskytovat pomoc dobře a účinně není jen otázka dobré vůle, ale také mnoha jemných dovedností.“
  • TĚLESNÉ A DUŠEVNÍ ZDRAVÍ
    Jak rozumím svému tělu?
    Jaké jsou základní lidské potřeby a proč mají klíčový význam pro život?
    „Na svět se díváme skrze vlastní zážitky“
  • SYNDROM VYHOŘENÍ
    Proč jsou lidé v pomáhajících profesích ohroženi Syndromem vyhoření?
    Jak rozpoznat, že se řítím do průšvihu?
    Jak zatáhnout zavčas ruční brzdu?
    Jaká je prevence syndromu vyhoření?
    „Vyhoření je důsledek nerovnováhy mezi profesním očekáváním a profesně realitou, mezi ideály a skutečností.“
  • ZDROJE PRO POMÁHAJÍCÍ PROFESE
    Co znamenají zdroje a proč je v životě potřebujeme?
    Jak pracovat s vnitřními i vnějšími zdroji?
    „Kdo se nedokáže postarat sám o sebe, zpravidla se nedokáže řádně postarat ani o ostatní.“
  • MINDFULNESS; PLYNUTÍ MYSLI A VŠÍMAVOST
    Co je mindfulness?
    Jak vědomé prožívání a všímavost v pomáhajících profesích a terapeutické praxi pomáhá získat potřebnou životní sílu?
    Jaké techniky jsou realizovatelné i v běžné každodenní praxi?

„Prožíváme život v přítomném okamžiku, vnímáme sebe a své tělo prostřednictvím smyslů, vnímáme emoce, vnímáme sebe i druhé lidi. Vědomě propojujeme mysl, tělo i duši a rozvíjíme schopnost se zklidnit a vážit si sebe a hodnoty života.“

2. JÁ A MOJE POSLÁNÍ

  • SOCIÁLNÍ ROLE
    • Co je sociální role a co sociální status?
    • Co od nás lidé očekávají a co jim můžeme nabídnout?
    „Není cílem spasit svět nebo jednotlivce. Cílem má být pořádně dělat řemeslo.“
  • ZÁKLADNÍ VÝBAVA PRO ZVLÁDNUTÍ POMÁHAJÍCÍ PROFESE
    • Co jsou „hladivé“ návyky?
    • Jak získat primární důvěru klienta/pacienta?
    • Jak získat a upevnit správné sociální návyky v jednání s klientem/pacientem?
    „1 gram doteku nahradí 1000 slov“
  • SOCIÁLNÍ DOVEDNOSTI
    • Jak nás sociální dovednosti v pomáhajících profesích chrání a jak je správně využít v praxi?
    • Jaká je klíčová sociální dovednost?
    • Jaké je nejčastější rozporné jednání klientů vůči „pomáhajícím“?
    „Vytyč rámec možného, nutného a nemožného.“
  • EMOČNÍ DOVEDNOSTI
    • Proč nás emoce v pomáhajících profesích provází na každém kroku?
    • Jak ustát svoje emoce v náročných pracovních situacích?
    • Jak udržet kormidlo svého poslání?
    „Neber si nic osobně.“
  • KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI
    • Jaké komunikační dovednosti s klientem/pacientem nám pomáhají v praxi?
    • Jak komunikovat s miminky, malými dětmi nebo zvířaty?
    • Co je empatie a proč bychom jí měli rozumět?
    • Jak porozumět fázím, které prožívá člověk, kterému umírá nebo zemřel jeho blízký a jak vhodně reagovat?
    • Jak provázet spolu s majitelem zvířete umírající zvíře?
    „Dokud jsi se mnou, zasloužíš si úsměv. Plakat budu až odejdeš za Duhový most…“
  • POCHOPENÍ TRAUMATU
    • Jak a proč vzniká trauma?
    • Podle jakých signálů rozpoznáme trauma?
    • Proč je porodní trauma nejčastější forma traumatu a proč si neseme jeho následky celý život?
    • Co je rané vztahové zranění a následující vývojové trauma?
    • Jak poskytnout první pomoc při náročné situaci, aby nedošlo ke vzniku traumatu.
    „Trauma vzniká, když nás zasáhne jakákoliv situace NEOČEKÁVANĚ, RYCHLE, HLUBOCE, INTENZIVNĚ. Trauma se vyvine tehdy, když daná situace překročí naše schopnosti tuto situaci zvládnout.“
  • JAK ZVLÁDNOUT KRIZI
    • Jak zvládat krizové situace v práci i v životě?
    • Jaká výbava do krize nás udrží orientované a schopné adekvátně reagovat?
    • Jak podpořit klienta/pacienta nebo své okolí v krizové situaci?
    „Krize je bod obratu, kdy se věci začínají neodvolatelně ubírat směrem, který jsme neočekávali a na který nejsme připraveni.“
  • ROVNOVÁHA VE VZTAHU S KLIENTEM /PACIENTEM
    • Co se děje s nervovým systémem klienta/pacienta při kontaktu s námi?
    • Co znamená „zodpovědnost terapeuta“?
    • Jak udržet s klientem/pacientem dlouhodobý vztah ve vzájemném respektu a vymezených hranicích?
    „Aby nás tíha zodpovědnosti nepřeválcovala, je potřeba si v klidu a do hloubky uvědomit, co doopravdy je a co není moje zodpovědnost.“

„Aby nás tíha zodpovědnosti nepřeválcovala, je potřeba si v klidu a do hloubky uvědomit, co doopravdy je a co není moje zodpovědnost.“

 Kurz bude kombinovat teoretické lekce, interaktivní diskuse, video demonstrace a praktická cvičení. 
Po ukončení kurzu dostanete certifikát s uvedeným počtem hodin. Kurz má odbornou garanci.

Doprovodné materiály a zdroje

Kromě online materiálů bude k dispozici i podpora  prostřednictvím  online konzultací  a kurz bude podpořen širokou škálou doprovodných materiálů a zdrojů, včetně:

  • Videomateriály a demonstrace:
    Video tutoriály a demonstrace technik
  • Studijní průvodci:
    Odkazy na zdroje a studijní průvodce, články a odbornou literaturu pro hlubší pochopení témat.
  • Online fóra a podpora:
    Přístup k online komunitě a fórům pro výměnu zkušeností, diskusi a získání podpory od lektorky a spolužáků.
  • Interaktivní workshopy:
    Workshopy a interaktivní sezení umožňující účastníkům aplikovat teoretické znalosti v praxi.

Co mi kurz přinese?

Získáte čas na své myšlenky, klíče k  otevření svých zavřených komnat, do kterých je potřeba přivést světlo, naučíte se zarámovat pro sebe i ostatní svůj osobní prostor do pevného a zároveň krásného rámu, který budou všichni obdivovat a respektovat. Roztáhnete křídla, která vás budou nadnášet životem a také s nimi dokážete obejmout a ochránit potřebné. Křídla totiž umí správně používat nejen andělé.

  • pracovat v pravdivosti k sobě a v pochopení sebe sama
  • být oporou sám sobě i druhým
  • pozorovat své vlastní myšlenky a zacházet s nimi
  • rozvíjet intuici a rozšiřovat pole vnímání
  • rozvíjet umění vědomého vnímání a vědomé přítomnosti
  • vědomě dávat plnou pozornost a podporu klientům
  • vnímat signály vysílané ošetřovaným klientem a následně vhodně reagovat a přizpůsobit se tak potřebám ošetřovaného klienta
  • nemanipulovat s klienty (pacienty) a nenechat se klienty (pacienty) manipulovat
  • jednat transparentně podle stanovených pravidel a dohod
  • pracovat se zdroji
  • věnovat čas psychohygieně a prevenci syndromu vyhoření
  • zvládat náročné situace pomocí účinných technik
  • porozumět jednání klientů (pacientů) ve vztahu k traumatu
  • udržet profesní prostor a neztratit na laskavosti
  • měnit kvalitu ošetření z čistě fyzické záležitosti na celostní ošetření ve všech úrovních těla i psychiky
  • budovat důvěru klienta/pacienta, protože

když důvěra a přijetí přichází od klienta/ pacienta, v těle i psychice se dějí zázraky 

S pokorou a respektem na závěr konstatuji, že některé informace jsou nepřenosné a vlastní zkušenosti jsou nejcennější a člověk si je musí doslova odžít.

Ale pro život je dost dobré se dozvědět, popřemýšlet a vyzkoušet. 

Jsem s vámi na stejné vlně, tak pojeďte se mnou! Bude to jízda

Na závěr dobrá a ještě lepší zpráva

V nabídce je i rozšířená verze online kurzu s  živým workshopem, který je však jen pro omezený počet účastníků. 

Pro účastníky Ročního terapeutického výcviku Osteodynamiky je tento kurz ZDARMA jako bonus a poděkování za účast na výcviku a důvěru, kterou jsem tím dostala.

Výhody online kurzu

V tvém rytmu a ve tvé režii

Lekce jsou vedeny formou videí, který můžeš zhlédnout kdykoliv. Lekce jsou doplněny o PDF soubory.

Jsem s tebou

Vstup do Facebook skupiny, ve které se setkáš s rodiči na stejné vlně. Ve skupině se můžeš na cokoliv zeptat a podpořím Tě na cestě ke spokojenosti Tvého dítěte.

Členství platné po dobu 12 měsíců

K dispozici celý online kurz v členské sekci s neomezeným přehráváním. Po uplynutí získáš možnost prodloužení členství.

Záznamy z webinářů

Otázky a odpovědi, zkušenosti z terapeutické praxe, vše najdeš v členské sekci

Kdo Tě bude kurzem provázet?

Jmenuji se Andrea Dunová a jsem terapeutka a lektorka.

V terapeutické praxi jsem od roku 1992 a neustále se vzdělávám u špičkových lektorů u nás v České republice i v zahraničí.

Od roku 2006 studuji osteopatické techniky a na jejich principu jsem vytvořila vlastní techniku s názvem OSTEODYNAMIKA®, které celostně a účinně ošetřuje pohybový aparát i orgánové soustavy a podporuje v těle přirozenou rovnováhu.

S manželem Martinem jsme založili vlastní Centrum celostní péče Archa. Za 30 let v praxi jsem ošetřila tisíce miminek a malých dětí a první miminka, ošetřena pomocí Osteodynamiky® dnes chodí na střední školy.

Jsem maminka 3 dcer a babička 4 vnoučků.
Používám, učím a šířím to, co skutečně žiji.
Díky své citlivosti umím rozpoznat CO JE PROBLÉM.
Díky vědomostem a zkušenostem mohu rozpoznat CO PROBLÉM BÝT NEMUSÍ.

Fasciální systém a manuální techniky studuji již 17 let a právě proto si uvědomuji, jak je důležité procítit a pečovat o inteligentní síť, která v těle vše spojuje a zároveň odděluje, která chrání a která si pamatuje vše od prvního momentu života až do jeho konce.

Reference

Kurz, kterým opravdu musí projít každý, kdo chce pracovat jak s lidmi, tak se zvířaty!

Ája je obrovský profesionál, který udržuje atmosféru a energie v místě konání v harmonii, doprovází s klidem a pochopením a svou tichou přítomností dodává jistotu a bezpečí všem přítomným.

Účastník si zde prožívá neskutečné emoce, uvědomění a aha momentů, jak reagovat či nereagovat v určitých životních situacích.

Tento kurz bych doporučila nejen těm, kteří pracují s lidmi či se zvířaty, ale i těm, kteří prožívají ve svém životě a rodině těžké emoční období. 

S velkou vděčností děkuji!

Věra

PRAKTICKÝ ONLINE KURZ

Aplikovaná psychologie

pro pomáhající profese a terapeutickou praxi

JIŽ BRZY OTEVŘEME PŘIHLÁŠKY